2021. január 1., péntek

Évértékelés helyett

Milyen volt ez az év? Kinek ilyen, kinek olyan, van, aki a nehézségek ellenére látja benne a jót, vagy ha azt nem is, legalább már a fényt az alagút végén...


Itt, az Anyaklikken is több változást élünk meg, ezek közül a legfontosabbak:

  • új helyre költöztünk. A cafeblog megszűnt, menni kellett, és ezentúl a blogspot ad otthont az anyukás posztoknak

  • költöztünk helyett inkább azt írom, KÖLTÖZTEM, mert ugyan hárman indítottuk útnak annak idején a blogot, a költözéssel most egyedül maradtam. Az évek során annyira hozzám nőtt, ha hagytam volna veszni hagyni, egy nap sajnálnám, és ha csak egyvalaki olvas és esetleg erőt merít, vagy nevet egy jót az ittenieken, már megérte folytatni.

Azért még egyszer kedvem támadt most kicsit visszanézni, miket írtunk ebben az évben, tartsatok velem, ezzel  a válogatással most elbúcsúztatom az évet és a drága társszerzőimet is, hiányozni fognak!  Nem tartom kizártnak, hogy egyszer-egyszer feltűnnek majd még itt :-)


Na de nézzük, hogy indítottuk az évet januárban: 

Elkezdtem hozzátáplálni a kislányomat, volt hozzá szuper jó könyvünk, így csináltuk:

ÍGY LESZ EGYSZERŰ A HOZZÁTÁPLÁLÁS



Februárban rendkívül stílusosan, de megünnepeltük a házasság világnapját:

ÍGY ÜNNEPELTÜK A HÁZASSÁG VILÁGNAPJÁT


Márciusban Manokold mutatta meg, mi mindenre jó, ha podcastot hallgatunk:

ÍME, A TITKOS FEGYVEREM AMI MEGMENTETTE AZ UNALMAS, BABAKOCSIS SÉTÁIMAT


Áprilisban új fogalmak születtek: karanténkonyha és hangulatfőzés, ebben a posztban mindent leírtam ezekről:

ÍGY SÜTÖK-FŐZÖK KARANTÉN IDEJÉN

 

Jött a május, és igen, voltam szupernya is:

5+1 ALKALOM, AMIKOR SZUPERANYÁNAK ÉRZEM MAGAM



Júniusban meséltem kicsit a névválasztásunk rejtelmeiről:

ÍGY VÁLASZTOTTAM NEVET A KISLÁNYOMNAK


Júliusban Manokobold zengett ódákat egy, azóta már megszűnt egészségügyi szolgáltatásról, amit amúgy én is kipróbáltam, és tényleg klasszul működött:

A JÖVŐ ITT VAN, ÉS MŰKÖDIK, KIPRÓBÁLTUK


Szufi már régen írt, de augusztusra hozott ő is egy posztot, ő alkotta meg akkor az aktuális járványügyi bejegyzést:

TANÉVKEZDÉS 2020. HOGYAN MARADJON MEG AZ ÉP ESZEM


Szeptemberben sokat írtunk, de ezt szerettétek a legjobban, meg is értem:

5+1 ANYUKÁS FILM, AMIT NEKED IS LÁTNOD KELL



Manokobold októberben ezzel a nagyon szép poszttal már búcsúzott:

AZ IGAZSÁGRA LENNE SZÜKSÉGÜNK A SZÜLÉSRŐL ÉS A SZÜLÉS VALÓDI TERMÉSZETÉRŐL - INTERJÚ ZÁGONI BETTINÁVAL


Novemberben hallgattunk. Én kerestem a helyet, hogy hol folytathatnám, és a háttérben terveket kovácsoltam a jövőre. Nem mindig vagyok biztos benne, hogy egyedül is menni fog, de ha meg sem próbálom... 


Valahogy így voltam az idei karácsonnyal is, de decemberben nem engedtem a varázslatból, ünnepi fényből, csillogásból:

NEM ENGEDEK A VARÁZSLATBÓL: ANYAKÉNT ÍGY FÚJOK CSILLÁMPORT AZ ÜNNEPEKRE  






képek: Unsplash


Köszönöm, hogy olvasol.

Ha tetszett, bátran oszd meg a posztot másokkal!

Hogy ne maradj le a legfrissebb bejegyzésekről és a mindennapjaimról, kövess Facebookon és Instagramon is! 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése