2020. szeptember 9., szerda

Így nem sikerült kapszulagardróbot kialakítanom a kisfiamnak ovikezdésre

Értem én, hogy mindenkin rajta a covidpara, ez alól én sem vagyok kivétel, alá is vetem magam mindenben az óvodánk kívánalmainak.


Oda-vissza fertőtlenítem magam és a gyereket is jövet-menet, bezacskózunk kb. mindent, amit átviszünk az óvoda kapuján, és bár azt kérték, minimalizáljuk a csere- és pótruhák számát, azért nem lett így sem kevesebb cucc, amit hozok viszek, vagy még be kell szereznem. 


Pedig az álmom egy kevés darabból álló, egymással könnyen kombinálható, jól kihasználható kompakt kis ruhatár volt...


...de most inkább nem megyek bele abba, hogy bizonyos fast fashion üzletek kínálatában mintha a gyerekruhák is papírból lennének, néha csúnya mintás papírból,  és hiába vettem tavasszal 2 macinacit, amiről azt gondoltam , majd együtt nő a gyereekkel, hát nem így lett. Először elesett benne, és a jobb térdén máris kiszakadt az egyik, aztán az én körmöm (ami nem mű) akadt bele és lyukadt ki a másik szárán is. (Megvarrtam, de mivel pókhálóvé vékonyodott a térdén, megint kiszakadt, vasaltam rá baglyot, de lejött a 40 fokos mosásban). Sebaj, gondoltam, úgyis kell pár új a szezonra, rutinos online bevásárló révén rendeltem is rögtön 3-at. Mikor megjött a csomag, kiderült, hogy mégsem vagyok olyan rutinos, mert egyrészt  az új nacik dereka lobog a delikvensen, és kb karácsonyra lesz jó, mert az anyagösszétetelt se sikerült eltalálnom, a belül bolyhos anyag most még sok lenne a huszonfokban. Amint ezen már keseregni se kezdtem, csak épp rendeltem volna vékonyabbat, a mi méretünkből az összes elfogyott ugyanabban az online shopban. És a többiben is. Hol van már az álmaimban létező kompakt kis ruhatár! Tökmindegy, csak kapjak VALAMILYEN közepesen vastag, nem papír anyagú nadrágot száznégyesben. 
Szóval most meg itt vagyok őrült nadrághiányban, mert az offline üzletekben már csak vastagat kapok (hellóőszikollekcióóóó), pedig jó esetben is egy nap legalább 4 nadrágot használ a gyerek:


egy, amiben beviszem az oviba,


egy, amiben ott átöltöztetem,


egy, amiben átöltöztetik, ha udvarra mennek,


és egy, amibe án átöltöztetem, ha hazajön.

kép: Unsplash

 

Ha most valaki azt kommentelné, hogy vegyek facebook adávételi csoportokban, annak meg csak simán megmutatnám az elmúlt napok üzenetváltásait eladókkal (ebben a korábbi posztban kb. mindent leírtam), és a tapasztalatom egyébként is az, hogy macinacit a legnehezebb venni, mert azokat viszonylag gyorsan elhasználják. És bár elég sok holmit örökölünk is innen-onnan, valahogy melegítőnadrág nemigen akad ezek között, fenn említettek miatt ugye. 

Szóval sem az én béna bevásárlásom, sem az óvodai biztonsági intézkedések nem kedveznek most a kapszulagardróbnak, de esküszöm, tavassazl ismét megpróbálom. 


(Addig még a telet is át kell vészelnem, remélem az overallt nem a szezon közepén növi ki!)


 

kiemelt kép: Unsplash

 


 


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése