2018. szeptember 30., vasárnap

Ezért szeretem anyaként is az online vásárlást


Én mindig is nagy online shopper voltam, izgatottan kinyitni a dobozt, amiben a vágyott holmi végre-valahára megérkezett hozzám, hmmmmm, az érzés ismerős, ugye? És amióta gyerekem van, nemcsak ezért az édes feszültséggel teli várakozásért imádom a netes vásárlást, azt hiszem, most kezdtem el igazán értékelni a valódi előnyeit:



1. Az egész nap a totyogó után rohangáló anyuka nem fárad ki még jobban a vásárlásban (nem kell egyik polctól a másikig szaladgálni az üzletben, tolva a dögnehéz kocsit, megspékelve egy tizenkilós, nem túl türelmes illetővel, majd a pénztártól visszafutni még egy popsitörlőért). Ha abban a szerencsében részeltetünk, hogy egyedül mehetünk, mert valaki épp tud vigyázni a picurra, akkor is ott a be-és kipakolás, cipekedés, még akkor is, ha csak néhány dologért indultunk (mert az úgyse lesz csak néhány dolog, én mondom, tapasztalat).


2. Bármikor, és bármilyen hosszú ideig vásárolgathatok. Akár tízsszer ki-be pakolhatom a kosaramat, és még csak meg sem kell emelnem semmit. Éjjel is feladhatom a rendelést, ha tiszta fejjel, a saját gondolataimat is hallva szeretnék vásárolni, vagyis amikor már MINDENKI, de legalább a kisfiam alszik.

 

3. Nézelődni, virtuálisan kirakatot nézegetni, ami valljuk be, gyakran felüdülés egy anyának, szóval azt itt is lehet, anélkül, hogy gyermekem minden második neki tetsző tárgyat szeretne a magáénak tudni. 

 




 

4. Könnyebb a döntés: ha babaholmi beszerzésről van szó, a pelenka.hu nál pl. vannak vásárlói értékelések, ha nem vagyok biztos a dolgomban, ezeket is elolvasom. Jó képben lenni, más anyukáknak mi vált be, így azért van objektív információm a termékről, ha még nem használtam. 

 

5. Plusz így felfedezhetek új termékeket is (ha beesek egy hiper méretű áruházba, vagy bababoltba, nincs mindig időm-energiám végigbogarászni a kínálatot, itt viszont lazán, kényelmesen át tudok nézni mindent, és rábukkanhatok olyasmire is, ami felett egy fizikai vásárlás során elsiklanék.

 

6. És akkor a spórolásról még nem is beszéltem: nézzetek be a kedvenc online bababoltomba, EZEN A LINKEN megtalálni a legújabb akciókat. És 10.000 Ft feletti vásárlás  felett a házhozsszállítás is ingyenes!

 

 

 


 

 

(a bejegyzést a pelenka.hu webáruház támogatta, köszönjük!)

 

kiemelt kép:  rawpixel - Unsplash

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése